Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:34:02+01:00
Ponieważ przez ich nieporozumienie to znaczy przez niedopowiedzenie Romeowi o swoim planie z udawana śmiercią oboje popełnili samobójstwo
5 1 5
2010-03-14T14:36:23+01:00
Bohater tragiczny jest skazany na zagładę. Ponadto jest ślepy na prawdę, poddaje się swemu losowi.

Romeo i Julia to postacie tragiczne, ponieważ los chciał ich rozdzielić i historia zakończyła sie tragedią dla obu rodów.
7 3 7