Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:41:12+01:00
Zad 1
a)(x+y+2)(2x- 2y)-(x-y)= 2x²-2yx+ 2xy- 2y²+ 4x- 4y +x+y=
=2x² - 2y²+ 5x - 3y
b)2×(z+w)×(2z-2)+ (2z-2w)=2×(2z²-2z +2zw - 2w)+2z - 2w=
=4z²-4z + 4zw - 4w +2z - 2w=4z² - 2z + 4zw - 6w
Myślę że pomogłam
Liczę na naj...
Pozdro!!!xD
2010-03-14T14:41:35+01:00
A{
(x+y+2)(2x-2y)-(x-y)=2x²-2xy+2xy-2y²+4x-4y-x+y=2x²-2y²+3x-3x
b{
2(z+w)(2z-2)+(2z-2w)=2{2z²-2z+2wz-2w}+2z-2w=4z²-4z+4wz-4w+2z-2w=
= 4z²-2z+4wz-6w
proszę:}