Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T14:38:04+01:00
P=πr²

Pole przekroju drzewa:
r=42/2
r=21
P=π*21²
P=441π

Pole przekroju ołówka:
3mm=0,3cm
P=πr²
P=π*0,3²
P=0,09π

441/0,09=4900 razy większy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:38:26+01:00
Średnica drzewa = 42cm
promień ołówka = 3mm

promień drzewa = 42:2 = 21cm = 210mm
promień ołówka = 3mm

Pole drzewa = πr² = π210² = 44100π
Pole ołówka = πr² = π3² = 9π

44100:9 = 4900 - tyle razy pole przekroju drzewa jest większe od pola przekroju ołówka.

liczę na naj:))
1 5 1
2010-03-14T14:44:03+01:00
Drzewo
śr=42 cm
r=1/2śr=21 cm
Pd=pi*R^2
Pd=pi*21^2
Pd=pi441 cm^2
Ołówek
r=3mm
Po=pi*r^2
Po=pi*3^2
Po=pi9 mm2=pi 0,09 cm^2
Pd:Po=pi*441:pi0,09=4900 razy
Odp.
4900 razy
pozdrawiam:)
1 5 1