Lato smagłe jak indianin
po indiańskich chodzi ścieżkach,
przez zarośla idzie z nami
i w wigwamie z nami mieszka.
Lato smagłe jak Indianin
patrzy bystro w słońca totem,
słonecznymi promieniami
puszcza z łuku strzały złote

wypisz z wiersza;:

Epitet
porównanie
przenośnię
parę rymujących sie wyrazów

3

Odpowiedzi

2010-03-14T14:42:56+01:00
Epitet - strzały złote
porównanie - smagłe jak indianin
przenośnię - lato (...) po indiańskich chodzi ścieżkach
parę rymujących sie wyrazów - totem - złote
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:44:12+01:00
Epitet : słonecznymi promieniami
porównanie : " lato smagłe jak Indianin "
przenośnię : "lato (...) po indiańskich chodzi ścieżkach"
rymujące się wyrazy :
nami - promieniami

pozdrawiam :)
2010-03-14T14:44:55+01:00
Epitety
lato smagłe
słonecznymi promieniami
strzały złote
Indianskie sciezki "po indiańskich chodzi ścieżkach"
porównania
Lato smagłe jak Indianin
rymujace wyrazy
nami-indianin
sciezkach-mieszka
Indianin-promieniami