Potrzebuje pomocy : )) 2 czerwca mam bierzmowanie ...
mam problem z wyborem imienia . myslalam o Weronice : ))
nie chce by bylo takie popularne ktore posiada mnostwo osob
nie chce rowniez by bylo takie starodawne
moje pierwsze imie to Justyna :)) prosze o propozycje ..
z gory dziekuje : **

3

Odpowiedzi

2010-03-14T14:40:40+01:00
Może Magdalena, Elżbieta, Maria, Marta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:42:26+01:00
Weronika - fajne imię. :))
Mi sie podoba imie - Wiktoriaa albo też Julia lub Kasjana .
Mi sie one najbardziej podobająą. ; dD

pozdrawiam serdecznie i życze udanego wyboru.

2010-03-14T14:42:26+01:00
Anna, Maria, Magdalena, Katarzyna albo Joanna :)