Odpowiedzi

2010-03-14T14:43:06+01:00
Szczera, sympatyczna,pomocna, kolezenska, przyjacielska, powinna cie pocieszyc w trudnych sytuacjach
2010-03-14T14:45:42+01:00
Jaka powinna być przyjaciółka.



Myślę ze przyjaciółka powinna ufać w 100%. Powinna zwierzać się tobie a ty powinnaś jej pomagać w najtrudniejszych chwilach.
Przyjaciółkę można poznać po ty ze znacie się już bardzo długo i możesz jej zaufać np. po 5 latach znajomości.
nie wiem na ile to ma być ale myślę ze wystarczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:45:57+01:00
MOja przyjaciółka szczególnie powinna być szczera ze mną nie robić mi przykrości i zawsze mnie wspierać bez względu na wszystko. nie powinna mnie obgadywać i zawsze mowić to co myśli w trudnych sytuacjach mnie wspierać. ona powinna to samo odemnie wymagać. nie powinna mnie krytykować ani upokarzać przy innych bo było by to w ten sposób aroganckie zachowanie i nie miałabym do niej zaufania . naszczeście ja mam takich przyjaciół i jestem z tego bardzo dumna.