Odpowiedzi

2010-03-14T14:44:57+01:00
Pierwsza kobieta- Halina Stęślicka, pojawia się w 1922r.
2010-03-14T14:45:21+01:00

W prezydium Sejmu pierwsza kobieta- Halina Stęślicka, pojawia się w 1922r.

Kobiety stanowiły 2% członków Sejmu i 5% członków Senatu. Warto zapamiętać niektóre z pierwszych posłanek, zwłaszcza te, ktore zasiadły w pierwszym po odzyskaniu niepodległości Sejmie Ustawodawczym w 1919r. Były to: Gabriela Balicka, Jadwiga Dziubińska, Irena Kosmowska, Maria Moczydłowska, Zofia Moraczewska, Anna Piasecka, Zofia Sokolnicka, Franciszka Wilczkowiakowa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:47:37+01:00
Halina Stęślicka

było to w 1989r.