Odpowiedzi

2010-03-14T14:57:02+01:00
Mam na imię Jakub jestem uczniem 6 klasy szkoły podstawowej. lubię grać w piłkę nożną oraz jeżdzić na rowerze.Mam brązowe włosy i niebieskie oczy.W szkole moim ulubionym przedmiotem jest jeżyk polski.w skrócie to cały ja .


Mein Name ist James I am a student vom 6. Klasse der Grundschule. Ich mag Fußball und fahren auf rowerze.Mam braune Haare und blaue oczy.W Schule mein Lieblingsfach ist die Sprache polski.w kurze Spiel ist die ganze mich.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:58:11+01:00
Jestem wesołą i sympatyczna osobą. Bardzo lubię czytac ksiązki, jeździć na nartach. Chetnie spaceruję. Lubię piłkę nożną. Chętnie gram w piłkę nożną, ale również oglądam ją w telewizji. Chętnie pomagam innym. Jestem miły i pomocny. Jestem młody, modny i wesoły. Mam krótkie, brązowe włosy i piwne oczy. Jestem dobrze zbudowany i wysoki. Ubieram często sportowe ciuchy i sportowe buty.


Ich bin ein glücklicher und nette Person. Ich mag Bücher lesen und Skifahren. Wir freuen uns auf einen Spaziergang. Ich mag Fußball. Wir freuen uns, um Fußball zu spielen, sondern auch im Fern zu sehen. Ich freue mich, anderen zu helfen. Ich bin nett und hilfsbereit. Ich bin jung, trendy und glücklich. Ich habe kurze braune Haare und braune Augen. Ich bin gut gebaut und groß. Oft trage ich Sportkleidung und Sportschuhe.
1 5 1
2010-03-14T15:02:41+01:00
My name is ... Ich bin 12 Jahre alt. Ich bin ein High-mit dunklen Augen behaart. Ich wohne in ... - Die kleine Stadt ... mit meiner Familie. Ich habe einen älteren Bruder Krzyska. Ich gehe bis zu 6 Klassen.
Ich mag die Sportart Volleyball im Besonderen.
Ich habe einen großen Sinn für Humor. Meine Freunde wissen, dass Ich mag an zu lachen und neue Bekanntschaften zu machen. Ich bin eine offene und ehrliche Person.
In meiner Freizeit Ich mag Musik hören und Filme (horror).
Meine Lieblings-Teams sind die Türen Lady Pank und Marmelade.
*****************
Mam na imię ... mam 12 lat .Jestem wysokim brunetem o ciemnych oczach. Mieszkam w ... - mała miejscowość pod ... razem z moją rodzina. Mam starszego brata Krzyska. Chodzę do 6 klasy.
Lubie uprawiać sport jest to w szczególności siatkówka.
Mam duże poczucie humoru. Moi przyjaciele wiedza że lubię się śmiać i zawierać nowe znajomości. Jestem osobą otwartą i szczerą.
W swoim wolnym czasie lubię słuchać muzyki i oglądać filmy(horrory ).
Moje ulubione zespoły to the doors lady pank i dżem.

1 4 1