Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:46:24+01:00
Moim marzeniem jest, aby moje mieszkanie było w stylu takiej małej willi. Chciałabym mieszkać nad morzem - lecz nie za blisko. No więc chciałabym mieć sypalnię, dużą kuchnię, dużą łazienkę i duży pokój gościnny- tak, aby cała rodzina mogłaby sie w nim zmieścić. Moje mieszkanie powinno być nastrojowe i kolorowe-ale nie przesadnie-z umiarem. Sypialnia skromna, koloru biało-kremowego, oczywiście z dużą ilością przerozmaitych poduszek;). Moja kuchnia powinna byc koloru żółtego i musi być przestronna, natomiast pokój gościnny musi być oczywiście duży. Chciałabym mieć widok na morze z balkonu, widzieć zachody i wschody słońca. Chciałabym mieć także swój ogródek-ponieważ kocham kwiaty. Lubię jeść "swoją" zdrową żywnośc, którą oczywiście wyhoduję w ogrodzie.


To wszystko ; )
2010-03-14T14:46:54+01:00
Moim marzeniem jest, aby moje mieszkanie było w stylu takiej małej willi. Chciałabym mieszkać nad morzem - lecz nie za blisko. No więc chciałabym mieć sypalnię, dużą kuchnię, dużą łazienkę i duży pokój gościnny- tak, aby cała rodzina mogłaby sie w nim zmieścić. Moje mieszkanie powinno być nastrojowe i kolorowe-ale nie przesadnie-z umiarem. Sypialnia skromna, koloru biało-kremowego, oczywiście z dużą ilością przerozmaitych poduszek;). Moja kuchnia powinna byc koloru żółtego i musi być przestronna, natomiast pokój gościnny musi być oczywiście duży. Chciałabym mieć widok na morze z balkonu, widzieć zachody i wschody słońca. Chciałabym mieć także swój ogródek-ponieważ kocham kwiaty. Lubię jeść "swoją" zdrową żywnośc, którą oczywiście wyhoduję w ogrodzie.
To jest takie moje skromne małe marzenie, które, mam nadzieję, się spełni:)
2010-03-14T14:55:24+01:00
Mój wymarzony dom powinien być duży, kolorowy, piękny i przestrzenny.
Powinien być w nim basen. dużo zabawek i książek. Chciałabym żeby miał specjalny pokój do uczenia się i tańczenia. Również też chcę mieć zestaw do śpiewania. Będzie miał w salonie duży kominek, duże piękne łóżko oraz duże, bezpieczne schody. Wszędzie będą stały kwiaty i różne upominki.
To jest mój ulubiony dom. Bardzo piękny.