Odpowiedzi

2010-03-14T14:58:19+01:00
Wyglądem zewnętznym. Nosili brodę i jako ubiór, zakonny płaszcz biały z czarnym krzyżem, wewnątrz którego był czarny orzeł . Poza tym autor książki ,chciał żeby sam obraz odwiecznych wrogów Polski był czarny. I tak postrzegamy ich jako ludzi bezwzględnych. Czychających na to jakby tu okroić Polskę z ich granic.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:00:17+01:00
-pychą
-rozpustą
-nagminnie posługiwali się kłamstwem i intrygą w stosunkach politycznych
-gromadzeniem bogactw
-obżarstwem i pijaństwem

Wobec zwycięzców i silniejszych od siebie są pokorni, dla słabszych lub pokonanych - okrutni.

Zinterpretowałam to jako bohaterowie zbiorowi w książce "Krzyżacy" :)