Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:01:19+01:00
Santiago zachowal stoicki spokój. Czuł ze wszystko go boli plecy,ręce w dodatku mysl o stracie marlina ryby ktora zlapal , utracie sprzętu rybackiego,
i braku pieniedzy zachowal spokoj ale cieszyl sie najbardziej ze juz jest na ladzie, nie musi sie meczyc z rekinami i ryba ktora zlapal.Santiago myslal o sporcie i o chlopcu ktorego bardzo kochal i ktorego tak potrzebowal kiedy byl na morzu. Ale wiedzial ze jest juz w domu i poprosil chlopca zeby przyniosl mu gazete, sardynki i butelke piwa.Teraz wiedzial ze moze w spokoju odpoczac.

yy ja tak napisalam na lekcje polaka i pani uznala ze to dobrze.
inni mieli mniej odemnie wiec mam nadzieje ze to co napisalam to ci wystarczy
pozdrawiam :))
5 3 5
2010-03-14T15:05:49+01:00
Santiago był bardzo zmęczony, bolały go ręce, ale podjął walkę z rekinami. Rybak bronił się przed drapieżnikami, odbierał coraz to nowe ataki. Rekiny dokonały tego co chciały: obiadły mu całą rybę. Santaigo przegrał walkę z rekinami, ale odniósł zwycięstwo nad samym sobą, nie uległ własnym słabością. miał w sobie ogromną moc przetrwania. dopływając do rodzinnego miasta czuł się zwycięzcą.
3 2 3