Odpowiedzi

2010-03-14T14:54:04+01:00
1. "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem" - oznacza, że to nie wygląd zewnętrzny ani ubiór nie świadczą o człowieku, nasze oczy mogą być niejednokrotnie oszukiwane, powinniśmy się kierować w życiu sercem


2. "O wiele trudniej jest sądzić samego siebie niż bliźniego"- łatwiej jest nam wystawić krytykę innym niż samemu sobie

3. "Wśród ludzi jest się także samotnym" - czasem mimo tego, że otacza nas wiele osób, możemy poczuć pustkę i samotność

4. "Mowa jest źródłem nieporozumień" - czasem jest lepiej siedzieć cicho i trzymać język za zębami niż niepotrzebnie wszczynać awantury, kłótnie, swady

2010-03-14T14:57:35+01:00
* należy patrzeć sercem,
* to, co jest istotne, niewidoczne jest dla oczu,
* ponieważ nie ma sklepów z przyjaciółmi, ludzie nie mają przyjaciół,
* poznaje się tylko to, co się oswaja,
* mowa jest źródłem nieporozumień,
* gwiazdy są piękne ze względu na róże, której nie widać,
* nigdy nie jest dobrze tam, gdzie się jest
* kraj łez jest taki tajemniczy,
* wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym
* pustynię upiększa ukryta gdzieś studnia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:00:36+01:00
Tu są najważniejsze :
( PS: tez się tego uczylam )

"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem"
"O wiele trudniej jest sądzić samego siebie niż bliźniego"
"Wśród ludzi jest się także samotnym"
"Mowa jest źródłem nieporozumień"
"Nawet w obliczu śmierci, przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"
"Tylko oswajając możemy kogoś poznać"
"Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko"
"Ludzie tłoczą się w pociągach i nie wiedzą czego szukają"
"Jedynie dzieci wiedzą czego szukają"
" Jeśli kochasz kwiat, który znajduje się na jednej ze gwiazd, jakże przyjemnie jest popatrzeć w niebo"
"Decyzja oswojenia niesie w obie wiele łez"
"Nie ma na świecie rzeczy doskonałych"