Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:55:09+01:00
Mmm zalezy jakie ja mam lampki i w nich jest układ scalony zalany i 4 traki ,kondzior ,rezystor ,2 diody prostownicze i microstyk,lampki posiadaja kil;ka żędow np 4 kture sie cigna i przy końcu są połączone ,migaja dla tego bo układ scalony nimi steruje posiada funkcje sterownika ,i przy każdej próbie przełączenia microstykiem zmieniają swoje zachowanie do tego może być głośniczek i wydawać jakąś melodyjke ,chyba to chińczyki takie cuda robią
2010-03-14T14:55:53+01:00
Są polączone za pomoca kabli dlatego ze tak najlatwiej bo jak by były n asznurko to by sie paliła tylko 1