Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T14:56:34+01:00
Nie było miłości były łzy smutku
Topiło się je w pierwszym lepszym trunku ,
Lecz wreszcie ona przybyła
Niestety przez nią jeszcze wiecej łez uroniłam
4 4 4
2010-03-14T14:58:09+01:00
Miłość to piękne uczucie,
lecz jej koniec boli jak ukłucie.
Miłość to piękna rzecz,
lecz gdy zdrada powiedz "precz" .



Mam nadzieję, że pomogłam ;)
3 3 3
2010-03-14T14:58:28+01:00
Kto naprzód począł Miłość dziecięciem malować,
Może mu się zaprawdę każdy podziwować;
Ten widział, że to ludzie bez rozumu prawie,
A wielkie dobra tracą przy tej głupiej sprawie.
Tenże nie darmo przydał do ramienia pierze,
Bo tam częsta odmiana; to gniew, to przymierze.
Strzały znaczą, że nagle człowieka ugodzi,
A z onej rany żaden zdrowo nie odchodzi.
We mnie strzały mieszkają i ten bożek mały,
Ale mu pewnie wszytki pióra wypadały,
Bo się nie da wypłoszyć nigdziej z serca mego
Ani mi odpoczynku pozwoli żadnego.
Co za rozkosz masz mieszkać w suchych kościach moich
Zaby już nie czas przenieść gdzie indziej strzał swoich?
Lepiej swej mocy na tych nieukach skosztujesz,
Bo już nie mnie, ale mój tylko cień frasujesz,
Który jesli zatracisz, kto tak śpiewać będzie?
Z moich tych prostych rymów jesteś sławnym wszędzie,
Które rumianej twarzy i oka czarnegoNie zamilczą u paniej, i chodu snadnego.
3 3 3