Wskaż postać historyczną lub osobę żyjącą współcześnie, którą uważasz za wybitnego Polaka. Podaj trzy argumenty potwierdzające twoje zdanie.

wybitny polak: ..................................................
Argumenty: ...........................
....................................................
.............................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T12:53:05+01:00
Maria Skłodowska-Curie
-opracowała teorie promieniotwórczości
-dwukrotnie wyróżniona Nagroda Nobla
-W 1932 r. z pomocą Prezydenta RP Ignacego Mościckiego jeden z pierwszych instytutów został założony w Warszawie (obecnie Centrum Onkologii — Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie).
3 1 3
2009-10-25T12:55:40+01:00
Wybitny polak: Jurek Owsiak
argumenty: 1. Człowiek ten w sposób niewiarygodny i całkowicie bezinteresowny, od kilkunastu już lat pomaga ludziom chorym i potrzebującym w poprawie losu i zdrowia.
2. organizuję co roku Orkiestrę świątecznej pomocy gdzie zbiera pieniądze dla dzieci na sprzęt do leczenia:)
4 4 4