Odpowiedzi

2010-03-14T15:03:52+01:00
23cmx4=92cm=9,2dm
9,2dm-4dm=5,2dm
5,2dm:2=2,6dm
Odp.: Rzeczywista długość jego ramienia to 2,6dm.

Liczę na naj!.:**
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:05:31+01:00
Rzeczywisty obwód: 23 cm * 4 = 92 cm
podstawa rzeczywista: 4 dm = 40 cm
podstawa rzeczywista + 2* ramię rzeczywiste = obwód rzeczywisty
40 cm + 2 * ramię rzeczywiste = 92 cm
2*ramię rzeczywiste = 52 cm
ramię rzeczywiste = 26 cm
1 5 1
2010-03-14T15:06:58+01:00
Obw: 23*4=92cm w rzeczywistości
Obw= 2a+b
b=4dm=40cm
92=2a+40
92-40=2a
52=2a /2
26=a
odp. rzeczywista długość ramienia wynosi 26cm.