Odpowiedzi

2010-03-14T15:16:52+01:00
Bo ludzie dziąłją razem w grupie i mają ze sobą konakt i wymieniają się poglądami i to sprzyja


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:36:17+01:00
Aktywność społeczna obywateli jest podstawą do funkcjonowania demokracji. Każdy obywatel ma prawdo do wyrażania swoich opini i dzięki temu, że każdy ma inne doświadczenie życiowe lub pomysły, wybieramy najlepszą opcję. Demokracja jest bardzo dobrym ustrojem politycznym, pod warunkiem, że obywatele są aktywni społecznie. Gdy obywateli nie obchodzi sytuacja jaka dzieje się państwie (postawa bierna) to nie można tu mówić o demokracji.