Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T15:04:27+01:00
5% -grube ryby
100%-5%=95% - płotki i leszcze
leszczy jest 38
80% pozostałych ryby(płotki)
czyli 80% z tych 95% wszystkich ryb
czyli 38 leszczy to 20% pozostałych ryb, co daje
38=20
x=100%
x=190 tyle jest pozostałych ryb czyli
38 leszczy i 152 płotki
190 to 95% wszystkich ryb,
grubych jest 5% więc
190=95%
x=5%
x=10
Odp. Grubych ryb jest 10.

dasz najj
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T15:04:37+01:00
5% to grube ryby
95% to plotki i leszcze

leszczy jest 38

plotki stanowia 80% pozostalych ryby czyli 80% z tych 95% wszystkich ryb
czyli 38 leszczy to 20% pozostalych ryb, co daje
38=20%
x=100%

x=190 tyle jest pozostalych ryb czyli
38 leszczy i 152 plotki

190 to 95% wszystkich ryb, grubych jest 5% wiec

190=95%
x=5%

x=10