Odpowiedzi

2010-03-14T15:06:39+01:00
- wyczerpanie zasobów
- negatywny wpływ na środowisko i ukształtowanie terenu
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:24:30+01:00
1.Zaburzenie pierwotnej budowy górotworu w kopalniach ;2.Powstawanie wyrobisk , hałd kopalnianych i zwałowisk wewnętrznych;3.Osiadanie podłoża;3.Infiltracja agresywnych wód spod hałd i wyrobisk;4.Obniżenie zwierciadła wód podziemnych (leje depresyjne);5.Skażenie gleb metalami ciężkimi ,zakwaszenie lub alkalizacja gleby:jeśli coś jest nie tak lub jest za mało pisz ..a napisze ,jeszcze bardziej dokładnie jeśli chcesz ..:D
12 4 12