Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:07:14+01:00
Rodzic przeżywa śmierć swojego dziecka bardziej niż inny człowiek który nie ma dzieci .Osoba która ma dziecim wie co to jest miłość , radość gdy ziecko dorasta każdy myśli że to ich dziecko będzie stało nad ich grobem ale czasami jest na odwrót to rodzice w bólu i smutku stoją nad grobem swojego dziecka
2010-03-14T15:07:52+01:00
Każdy mały gest, każdy szczegół, który wcześniej cieszył, teraz nie dawał tej radości. Jej rzeczy wyrażają ogromny żal, tym że leżą, że ona nie bawi się już zabawkami. Kiedy umiera dziecko, martwe stają sie też jego zabawki, ubranka.... Nie są już nikomu potrzebne... Rozpaczają nad "swoją śmiercią" i nad śmiercią osoby, która odeszła.


Pozdrawiam :P