Odpowiedzi

2010-03-14T15:07:19+01:00
Za to ze jest w nim ciepło i przytulnie, za to ze masz swoj pokoj i miejsce gdzie mozesz sie zaszyc i nikt cie nie znajdzie :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:08:29+01:00
Mój dom lubię za to ,ze mogę do niego wrócic ,odpocząc oraz zapomniec o wszytskim i zając sie tym co kocham . Uważam ,ze moj dom to moja osobista oaza spokoju ,gdzie nikt nie ma wstepu i czuje się w nim bezpiecznie .



e chyba moze byc ,nieee ? :)
2010-03-14T15:30:43+01:00
Lubie swój dom dlatego ponieważ mogę w nim odrabiać lekcje spotykać się z kolegami jest położony daleko od miasta bez żadnych zanieczyszczeń, jest położony nad rzekom gdzie mogę chodzić się kąpać latem, mogę się wszędzie wybrać dlatego że jest blisko klub dyskotekowy.Jest duży mam sporo miejsca do popisu w nim, spore pokoje gdzie mogę zmieścić sprzęt audio.
I to chyba wszystko...
1 5 1