Odpowiedzi

2010-03-14T15:08:15+01:00
Mógł poczuj jego zapach. proces dyfuzji.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:09:29+01:00
Piotrek czuł ciasto ponieważ zapach pieczącego sie ciasta jest dość mocny, poza tym powstało zjawisko dyfuzji czyli przemieszczania sie zapachu z jednego pomieszczenia do drugiego,wiec przy wejściu było ono wyczuwalne .
13 4 13
2010-03-14T15:11:20+01:00
Ponieważ cząsteczki gazu unoszą się w powietrzu i szybko rozprzestrzeniają się
8 3 8