Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:12:28+01:00
Gdyby teraz zabrakło Cie..
Płakałabym pewnie całe noce i dnie.
Nauczyłam się z Tobą żyć,
Dzielić szczęście, łzy..
Nauczyłam się kochać prawdziwie,
Lecz tylko Ciebie Kochanie jedynie.

Nie chce innego,
Chce Tylko Ciebie jednego.
I nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie,
Bo to życiem by nie było..

Szare dnie,
zapłakano noce,
Wszedzie wspomnienia,
Ciągłe marzenia,
Tak by to wygladało...

Chciałabym by nasze szczęście wiecznie trwało,
I nigdy prze nigdy się nie kończyło..
Byśmy byli tylko Ty i Ja i
miłosć co łączy nas..
2010-03-14T15:14:02+01:00
Gdy Cię smutek ogarnie,
Gdy Cię smutek otoczy,
Weź to zdjęcie i popatrz
W kochające Cię oczy.

Że ja Cię kocham, niech każdy wie,
Bo warto kochać, prawda czy nie?
Bo bez kochania trudno jest żyć,
Bo miłość była i musi być!

Gdy Cię pierwszy raz ujrzałem,
Od razu Cię pokochałem.
Pokochałem serce Twe.
A Ty kiedy zechcesz mnie?
Zobacz