Odpowiedzi

2010-03-14T15:15:14+01:00
Moim zdaniem warto jest ryzykowac ale ze zdrowym rossądkiem i zachowaniem złotego środka.Gdyby ikar zachował odpowiednią ostrożność i umiar bęzpiecznie przeleciał by morze i wszystko skaczyło by się szcześliwie.
2010-03-14T15:15:35+01:00
Z pewnej strony warto ryzykować, nie zawsze ale zazwyczaj. ryzykując możemy wiele zyskać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:16:29+01:00
Moim zdaniem nie warto ryzykować. Czasem przychodzi czas, gdy trzeba przemyśleć rady innych, włączyć wyobraźnię, przemyśleć, jakie mogą byś skutki naszych często pochopnych decyzji. Mityczny Ikar zbuntował się, nie posłuchał rad ojca, chciał choć na chwilę poczuć wolność. Lecz nie wyszło mu to na dobre, zginął. Powinniśmy dobrze rozważyć każde nasze posunięcie, ponieważ później możemy żałować nieprzemyślanych decyzji.