Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:58:47+01:00
Musisz kupić domenę + serwer na którym będzie ona stała a później wgrać na przykład webspell. I reklamować by wchodzili na tą strone , nic prostszego ;) , ale trzeba znaleść sobie kogoś kto zrobi grafike + zabezpieczenia bo łatwo jest się włamać na czyjąś strone przez luki ; )
2010-03-14T15:58:52+01:00
Wejdź na stronę http://www.vgh.pl/ . Tam możesz założyć swoją własną strone bez opłat
2010-03-14T16:22:04+01:00
Możesz założyć na różnych stronach internetowych, które wyszukasz w googlach. A jak chceż robić według siebie to robisz to w notaktniku;D w googlach wszystko się dowiesz ; )