Odpowiedzi

2010-03-14T15:19:35+01:00
Kiedy dzieje się akcja książki
w WIGILIĘ
2010-03-14T15:25:28+01:00
Duchy, które objawiały się Scroogowi, w Święta Bożego Narodzenia. odp. Widma
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:25:50+01:00
Kim był Jakub Marley dla Ebenezera ? ' wspólnikiem '
Kim był Scrooge dla Freda? ' wujem '
Bob dostał 'wigilijnego ' indyka od Scrooge 'a . to nie wiem jakoś trzeba ułożyć ;p
i np. że Bob dostawał niskie wynagrodzenie .