Odpowiedzi

2010-03-14T15:22:29+01:00
Nie wiem od czego.. ale rób oklady z herbaty, najlepiej czarnej, ale moze byc zielona.... a jesli chcesz je ukryc na jakis czas.. uzyj korektora odcien jasniejszego od twojej skóry.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:24:26+01:00
Być może są wynikiem złego odżywiania.Zacznij jeść więcej warzyw,owoców,pij soki , powinno pomóc ; DD.Najprostszym sposobem są też okłady z zaprzonej herbaty ze specjalnie dobranych ziół najlepiej to rumianek , świetlik i chaber.
1 5 1