ELA I JOLA są BLIŹNIACZKAMI .ILE LAT MA KASIA?
X WIEK KASI
8 + X WIEK ELI
3 * X WIEK JOLI

........................... = ..................................
wiek eli wiek kasi


................................................................
...............................................................
...............................................................




...............................................................
sprawdzenie


odp....................................................................

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T15:21:06+01:00
X-wiek Kasii

8+x=3x/-x
8=3x-x
8=2x/:2
8:2=x
x=4
Kasia ma 4 lata
Obliczamy teraz wiek Joli
4+8=12
54 3 54
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:26:22+01:00
8+x=3*x
3x=8+x
3x-x=8
2x=8 /2
x=4



wiek kasi=4
wiek eli 8+x= 8+4= 12
wiek joli 3*x= 3*4=12

wiek joli=wiek eli
12=12


odp. jola i ela mają 12 lat a kasia 4 lata.




:DDD
143 4 143