Rozwiąż logogryf,a następnie wykonaj polecenia
1.Perła indyjskiej architektury
2.Indyska waluta
3.święta rzeka Hindusów
4.Zwierzęta, których półgłowie liczy w Indiach około 185mln sztuk
5Zielona...-odegrała ważną rolę w walce z niedoborem żywności w Indiach
6.Jeden z języków urzędowych Indi-pozostałość po czasach kolonialnych
7.Najwyższy szczyt Indii
8.Przedstawiciele najwyższej kasty społecznej.

3

Odpowiedzi

2010-03-14T15:40:29+01:00
1. TADŻ MAHAL
2. RUPIA
3. GANGES
4. BYDŁO
5. REWOLUCJA
6. ANGIELSKI
7. CZOGORI
8. BRAMINI
193 3 193
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:46:12+01:00
Nie ma tutaj krzyżówki ale napiszę tobie rozwiązania jeśli coś się nie zgodzi pisz ok??1.perła indyjskiej architektury to:Pałac Tadź Mahal;2.walutą Indii jest Rupia;3.Świetą rzeką Hindusów jest rzeka Ganges;4.Bydło lub Bawoły ;5.Herbata ale nie jestem pewien;/6.jest to język angielski;7.Najwyższy szczyt Indii to Czogori;8.Są to Bramini ;
125 3 125
2010-03-14T15:52:18+01:00
1. Mauzoleum -Tadż Mahal
2.Rupia Indyjska
3.Ganges
4.Bydło
5.Rewolucja
6. Angielski
7.Czogori - K2 ( 80211 m n.p.m )
8.Bramini
162 3 162