Odpowiedzi

2009-10-25T13:02:15+01:00
Gdy za liczba doktorejmamy zaokraglic stoi 0,1,2,3,4 tozaokraglamy w dol
gdy 5,6,7,8,9 to o 1 w gore

3 , 792≈3,79 bo dalej stoi2
4,525 ≈ 4,53 bo dalejstoi 5
3 , 796 ≈3,80 bo dalej 6
0,0754≈ 0,08 bo dalej5
54 , 1124 ≈54,11 bo dalej 2
0,00499 ≈0,00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:02:20+01:00
Ja ci to wytłumacze-jesli trzecia cyfrą po przecinku jest 5 lub wiecej niż 5 to te drugą zwiększasz o 1 a reszte odrzucasz i zostaje ci tylko liczba z 2 liczbami po przecvinku 3,792=3,79 podkresl 9 4,525=4,53 3 podkresl 3,796=3,8 8 podkresl 0,0754=0,08 8 podkresl 54,1124=54,11 ostatnia 1 podresl 0,00499=0
2009-10-25T13:06:31+01:00
3,792=3,79
4,525=4,53
3,796=3,80
0,0754=0,08
54,1124=54,11
0,00499=0,00
jeśli daną cyfrę mamy zaokrąglić do setnych części to bierzemy pod uwagę trzecią cyfrę po przecinku jeśli jest ona mniejsza od 5 to przy zaokrąglaniu do części setnych wpisujemy cyfrę która znajduje się na drugim miejscu po przecinku, a jeśli cyfra znajdująca się na trzecim miejscu wynosi 5 lub więcej to wówczas przy zaokrąglaniu do części setnych wpisujemy cyfrę o jeden większą od tej która znajduje się na miejscu drugim po przecinku