Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:31:51+01:00
Przerzutnia «przerzucenie do następnego wersu wyrazu lub kilku wyrazów należących treściowo do wersu poprzedniego»

Jest to ze Słownika Języka Polskiego.
48 4 48
dzieki za pomoc dostałam z tego piątke
2010-03-14T15:33:06+01:00
Przerzutnia to przeniesienie końcówki zdania, myśli do następnego wersu w celu zaakcentowania słowa, wyrażenia lub w celu wprowadzenia w utworze elementu chaosu, zwiększenia dynamiki.
35 4 35