Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:27:39+01:00
Przynależność do Kościoła konieczna jest do naszego zbawienia, ponieważ ludzie wierzący w Boga chodząc do kościoła tak naprawde udowadniają swoją wiare w niego.Zbawienie to forma nagrody, którą otrzymujemy wtedy, gdy przygotujemy się na spotkanie z Bogiem chodząc do kościoła.
1 5 1
2009-10-25T14:38:18+01:00
To Jezus Chrystus decyduje o naszym zbawieniu. Chodząc do kościoła zbieramy tak jakby takie plusy u niego. Modlimy się o nasze zbawienie i jesteśmy coraz bliżej niego
1 5 1