Odpowiedzi

2010-03-14T15:43:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:44:53+01:00
1. w I w.ś nie brały udziału osoby w podeszłym wieku, dzieci i kobiety. II w.ś po prostu zrzucano bomby i nie patrzono kto tam jest.
2. Nowocześniejsza technologia
3. w II w.ś powstały obozy koncentracyjne.
4. powstały getta.
1 5 1
2010-03-14T15:46:01+01:00
Są takie że w | wojnie w Polsce panowały rozbiory i staciła niepodległosc dopiero po 123lata odzyskała nie podległośc, a w || wojnie nie było takiego czegos
1 2 1