Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:38:24+01:00
Z porostów wytwarza sie jedzenie, kosmetyki i lekarstwa. Moge liczyć na naj?
2010-03-14T15:39:17+01:00
Są pokarmem dla wielu zwierząt, np.: reniferów
z porostów otrzymuje się barwniki (lakmus)
używa się w przemyśle perfumeryjnym

porosty, które porastają nagie skały przyczyniają się do ich wietrzenia i ten sposób przygotowują siedliska dla roślin wymagających.
1 5 1
2010-03-14T15:39:30+01:00
Porosty są wykorzystywane w przemyśle farmaceutycznym, a także rosną na murach (co ma wpływ na środowisko człowieka, ponieważ dzieje się to w jego otoczeniu).
1 5 1