Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T15:38:04+01:00
X-wiek Basi
y-wiek Agnieszki

dziś
x=y+5

rok temu
x-1=2(y-1)
x-1=2y-2
podstawiamy pod x
y+5-1=2y-2
y-2y=-2+1-5
-y=-6/:(-1)
y=6-wiek dziś Agnieszki

x=y+5
x=6+5
x=11-wiek dziś Basi
odp.Basia ma dziś 11 lat,a Agnieszka 6lat
spr.
rok temu
x-1=2*(y-1)
11-1=2*(6-1)
10=2*5
10=10
L=P
2 5 2
2010-03-14T15:43:32+01:00
X- wiek Basi
y- wiek Agnieszki
x=y+5
x=2y
2y-y=5
x=2y

y=5
x=10 Agnieszka ma 5 lat
chyba jest dobrze ;/
1 1 1