Odpowiedzi

2010-03-14T15:40:23+01:00
10 km/s = 600km
p1 = p2
M * v1 = m * v2
4v1 = 0,01 * 600
4v1 = 6
v1 = 1,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:41:11+01:00
Dane:
m¹=10g
v¹=600m/s
m²=4 kg


Szukane:
v²=?

Rozwiązanie

P²=P¹ 10g=0,01kg
m²×v²=m¹×v¹/:m²
m²×v²/m²=m¹×v¹/m²
v²=m¹×v¹/m²
v²= 10 g × 600m/s/4kg
v²=0,01kg × 600 m/s / 4kg
v²=6 kg m/s /4kg
v²=1,5 m/s
Odp:Karabin odskoczy z szybkością 1,5 m/s.

MYślę że pomogłam
Liczę na naj>>>>xD
Pozdro!!!^^
2 5 2