Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T15:41:30+01:00
Film ma swoje wady i zalety.
Zalety filmu :
Jak jest ciekawy scenariusz to wciaga
Rezerwuje nam czas
Pomaga na nude
Poznajemy aktorow
Mozemy ogladac ulubiencow
Dla aktorow tam grajacyhc to niezla pensja (gaza)
Wady:
film napewno uzaleznia
Gapimy sie w ten telewizor promieniujac oczy
Zyje w wiwrtualnym swiecie
zakochujemy sie w tzw. ciachach
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:50:56+01:00
Film ma swoje wady i zalety. Myślę , że powinnam zacząć od wad,aby zakończyć na pochwałach. Otóż wiadomo rodzice i inni dorośli powtarzają : ,, Nie siedź tyle przed telewizorem , nie oglądaj tyle filmów , bo oślepniesz ,, . Lecz wszystko zależy od gatunku filmu i tego jakim językiem posługują się w nim aktorzy. Wiadomo że negatywny wpływ będą miały filmu z wulgaryzmami,
scenami walki lub bijatyki młodych ludzi , czy choćby sceny nieodpowiednie dla niepełnoletnich widzów. Większość młodych oglądaczy potem będzie chciała być podobna do tych aktorów, a nawet być takimi jak oni. Myślę, że to główne wady filmów.
Przejdę teraz to zalet. Według mnie dzięki odpowiedniemu
zachowaniu w scenach można wiele doświadczyć. Dzięki grze aktorów możemy się nauczyć jakie błędy popełniają w filmowym życiu. Niektóre ekranizacje mogą dać wiele do zrozumienia lub do rozmyślania nad własnym życiem. Komedie natomiast mogą poprawić u człowieka humor, a dobra scena romantyczna odkryć u człowieka jego wrażliwość.
9 4 9