Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:06:29+01:00
1t=1000kg
1000/5=200
200*1,1=220 dag
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T13:06:53+01:00
5kg-1,1dag
5kg-0,011kg
5kg*200=1000kg=1t
0,011kg*200=2,2kg

1t-2,2kg

Odp. W jednej tonie wody morskiej jest 2,2kg soli
3 5 3
2009-10-25T13:12:44+01:00
Zad1
W 5kg. wody
morskiej znajduje się 1,1dag. soli. Ile soli zawiera 1 tona wody morskiej.

1t=1000kg

1000kg:5kg=200kg

0,011kg*200kg=2,2kg


Odp.:1 tona wody morskiej zawiera 2,2kg soli
4 5 4