Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T15:45:33+01:00
Sprzedam!
Sprzedam rower, stan bdb. Rower ,,gorski: rury koloru czerwonego. Brak widocznych sladow uzytkowania. DO roweru dołączam kłódke i dzwonek. Cena do uzgodnienia tel. 123 456 789.
4 4 4
2010-03-14T15:47:28+01:00
Ogłoszenie
Sprzedam rower, b.dobry stan, wyposażony w licznik i bagaznik, komplet swiatel, kolor zielony, tzw. damka, cena 1000zł do uzgodnienia,tel. 123456789
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:47:57+01:00
Uwaga sprzedam Rwer!!
dzieńdobry. Mam do sprzedabnia rower do jazdy miejskiej, koloru zielonego
rower posiada bierznikowane opony. jest wpełni sprawny.Gratis dodam kask.
lokalizacja-lublin. cena do uzgodnienia
więcej informacji pod numerem 693456321
dosia
7 3 7