Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:09:25+01:00
Przydawkowe:
Działo się to w w czasie owej zimy, która dała nam się we znaki.
Dopełnieniowe:
Dzieci nie chcą wierzyć, że przyniosły je bociany.
Okolicznikowe:
Koń tak skakał, że ani jednej przeszkody nie strącił.
Podmiotowe:
Kto pyta, nie bładzi.

Możesz to śmiało przepisać, bo robiłam to na lekcji i wiem, że jest dobrze.
Pozdrawiam :))
2009-10-25T13:11:09+01:00
Przydawkowe Magda kopiła bluzkę na która od dawna miała ochotę
dopełnieniowe zapomniał o tym o czym powinien pamiętać
okolicznikowe skoczył tak wysoko ze poczuł bul w nodze
podmiotowe poszedł do sklepu aby kopic chleb
2009-10-25T13:11:25+01:00
Przydawkowym
Kobieta, która przyszła, była ubrana na czarno.

Dopełnieniowym
Dowiedziałam się, że jutro nie odbędą się lekcje.

Okolicznikowym
Poszłam tam, chociaż nie powinnam.

Podmiotowym
Kto się uczył, napisał dobrze klasówkę.