Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:52:05+01:00
Wiosna to szczególna pora roku gdzie wszystko budzi się do życia po długiej i mroźnej zimie!
Słychać śpiew ptaków...widać pierwsze przebiśniegi i słonko już mocniej grzeje.
Wiosna to piękna pora roku ten poranny lekki wiatr i słoneczne popołudnia przyprawiają nas o miłe odczucia i pozytywne myśli!

Mam nadzieje że pomogłam!
4 3 4
2010-03-14T15:59:40+01:00
Kiedy nadchodzi wiosna, bardzo się cieszę, gdyż akurat tę porę roku bardzo lubię, ze względu na odradzającą się w tym czasie przyrodę. Gdy widzę szare bazie na gałęziach, od razu robi mi się ciepło na sercu i chce mi się skakać dookoła, śpiewając na cały głos. Czasami, kiedy wieczory stają się cieplejsze, wychodzę na balkon i rozglądam się po świecie, kontemplując piękno wiosennej fauny i flory.
3 2 3