Oblicz:
b) -13-15=
-13-(-15)=
13-15=
13-(-15)=
c) 3,75-4=
3,75-(-4)=
-3,75-4=
-3,75-(-4)=
d)
-66-44=
45-54=
e)
-9-(-64)=
-111-333=
f) 89-(211)=
-7,5-(-2,5)=

Uzupełnij:
a)6-...=9
-4-...=1
b) -7-....=-10
0-...=7
c) .....-(-6)=-9
.....-7,5-(-2,5)=

Oblicz:
-1-(-0,99999)=
100000-(-9999)=
-1-999,999=
999,999-10000=

dzięki .

2

Odpowiedzi

2010-03-14T15:59:10+01:00
B) -28
12
-2
28
c) -0.25
7.75
-7.75
-0.25
0.25
d) 110
-9
e) 55
444
f) -122
-5

Uzupełnij;
a) -3
-5
b) 3+-7+
c) -15
tu chyba jakiś błąd się wkradł ;)

Oblicz;
0,00001
109 999
1000,999
-9000,001
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:03:16+01:00
1)
b)-28
2
-2
28
c)-0,25
7,75
-7,75
0,25
d)-110
-9
e)55
-444
f)300 jeśli 89-(-211) lub -122 jeśli 89-211
-5

uzupełnij:
a)6-(-3)=9
-4-(-5)=-4+5=1
b)-7-3=-10
0-(-7)=0+7=7
c)-15-(-6)=-15+6=-9
.....-7,5+2,5=? (co ma być po znaku"=")

oblicz
-1-(-0,99999)=-1+0,99999=-0.00001
100000-(-9999)=109999
-1-999,999=-1000,999
999,999-10000=-9000,001