Odpowiedzi

2010-03-14T15:51:04+01:00
Młoda dziewczyna szuka pracy na weeken jako kelnerka.
tele 5..............
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:51:41+01:00
Ogłoszenie w prasie musi być jak najkrótsze:
Szukam pracy w roli pomocy kuchennej na weekendy. Mam 16 lat.
Mój nr tel to 788135530

:)
1 5 1
2010-03-14T15:52:13+01:00
ogłoszenie...
Poszukuje pracy dorywczej na weekendy i popołudnia.
Jestem młoda (17lat) nergiczna. Mogę pracować w domu badz na dworze.
żadne wyzwania nie sa mi straszne. zainteresowabnych prosze o kontakt pod nr telefonu777 777 777
emikolajek
4 5 4