Wyraź:
a] w litrach: 4 dm3, 2,7 dm3, 5000 ml, 470 ml, 2000 cm3
b] w mililitrach: 7 l, 10, 2 l, 8 dm3, 5,4 dm3, 25 cm3, 400 cm3
c] w decymetrach sześciennych: 6 l, 8,9 l, 9000 cm3, 4000 ml
d] w centymetrach sześciennych: 2,5 dm3, 4,3 l, 0,6 l, 54 ml

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:56:49+01:00
A)
4dm3=4l
2,7dm3=2,7l
5000ml=5l
470ml=0,47l
2000cm3=2l

b)
7l=7000ml
10 czego? jak l to 10l=10000ml
2l=2000ml
8dm3=8000ml
5,4dm3=5400ml
25cm3=25ml
400cm3=400ml

c)
6l=6dm3
8,9l=8,9dm3
9000cm3=9dm3
4000ml=4dm3

d)
2,5dm3=2500cm3
4,3l=4300cm3
0,6l=600cm3
54ml=54cm3
32 4 32
thx
a i jeszcze te 10 to 10,2l czyli 10200l
ml xdd
zreszto
co z tego
2010-03-14T15:59:28+01:00
Wyraź:
a] w litrach: 4 dm3, 2,7 dm3, 5000 ml, 470 ml, 2000 cm3
b] w mililitrach: 7 l, 10, 2 l, 8 dm3, 5,4 dm3, 25 cm3, 400 cm3
c] w decymetrach sześciennych: 6 l, 8,9 l, 9000 cm3, 4000 ml
d] w centymetrach sześciennych: 2,5 dm3, 4,3 l, 0,6 l, 54 ml

a) 4l ; 2,7l ; 5l ; 0,47l ; 2l
b) 7000 ml, 10??, 2000ml, 8000ml, 5400ml, 2500ml??, 4000ml
c) 6cm3 ; 8,9 dm3, 9dm3, 4dm3
d) 2500 cm3, 4300 cm3, 600cm3, 5400
eeeee
okey...
i want do you mean
2010-03-14T16:02:49+01:00
A)
4 dm3=4l
2,7 dm3=2,7l
5000ml=5l
470 ml=0,47 l
2000cm3=2l
b)
7l=7000ml
10,2l=10200ml
8dm3=8000ml
5,4dm3=5400ml
25 cm3= 25 ml
400 cm3=400 ml
c)
6l=6dm3
8,9l=8,9dm3
9000cm3=9dm3
4000cm3=4dm3
2,5dm3=2500cm3
d)
4,3l=4300ml
0,6l= 600 cm3
54 ml=54 cm3
9 4 9