Odpowiedzi

2010-03-14T15:52:13+01:00
Uważam że tak według mnie lepij nieraz powiedzieć kłamstwo lub nic ni ż np mogłabym zniszczyc coś ważnego np przyjaźń
2010-03-14T15:53:16+01:00
Według mnie, kłamstwo istnieje w słusznej sprawie, ponieważ kiedy nie chcemy zrobić komuś przykrości, należy skłamać..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:56:47+01:00
Uważam, że nie ma kłamstwa w słusznej sprawie.Jeśli kogoś okłamiemy tracimy zaufanie tej osoby, a czasem nawet szacunek.Jeżeli powierzy nam się jakąś tajemnicę i my ją wydamy automatycznie ranimy osobę która powierzyła nam tajemnicę.
2 2 2