Odpowiedzi

2010-03-15T00:24:01+01:00
Gaz, który występuje w postaci atomów to krypton. Ponieważ, krypton to gaz szlachetny,które bardzo trudno reagują i w postaci cząsteczkowej ich nie zapisujemy. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T01:19:59+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Gazem występującym w przyrodzie w postaci atomów jest krypton, ponieważ jest gazem szlachetnym. Gazy szlachetne są bardzo mało reaktywne, nie zapisujemy więc ich w postaci cząsteczkowej.
2 4 2