Odpowiedzi

2010-03-14T15:56:51+01:00
B)

Ojcze!
To mój ostatni list do Ciebie. Przyczyną mojego samobójstwa była kobieta, którą kocham. Jak bardzo żałuję, że nasze rody były skłócone. Gdybyście pozwoli nam być razem, nie doszło by do tego. Chciałem żyć tylko z Julią, bez niej moje życie nie miało by sensu. Dziękuje Ci, że opiekowałeś się mną przez te wszystkie lata.

Romeo.




Pozdrawiam :P
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:04:51+01:00
2. Kochani Rodzice!!!
Na początku mojego listu chcę was przeprosić za mój czyn.
wiem że żle zrobiłem ,ale nie miałem wyboru.
Gdy na początku zobaczyłem Julię od razu się w Niej zakochałem,nie wiedziałem że tak bardzo że będę zdolny do takiego czynu-ale to jednak się stało.
Gdy dowiedziałem się o śmierci Juli to wszystko zmieniło sens mojego życia ,pomyślałem po co mi to życie w samotności,smutku i ciągłym zamartwianiu się.
Wiem że wam zrobiłem przykrość,ale tez tak czasami bywa.
Wiem że jest wam teraz przykro i że nie możecie się teraz pozbierać PO MOJEJ ŚMIERCI,ale proszę was nie przejmujcie się tym i zapomnijcie a jak nie to przynajmniej spróbujcie i nie zapominajcie że was bardzo kocham.

Wasz kochający syn.
Romeo:*
3 3 3