Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T12:15:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
MCl=35,5u
35,5g-------6,02*10^23 atomów
xg---------------1 atom
x=35,5/6,02*10^23
x=5,9*10^-23 g
2010-03-15T12:23:00+01:00
Cl=35,5unita
35,5g---6,02*10^23 atomy
xg---------1 atom
x=35,5podzielone przez6,02razy10^23
x=5,9 razy 10^-23 g