Odpowiedzi

2009-10-25T13:22:20+01:00
1.Sport to zdrowie ponieważ gdy uprawiamy sport pacują nasze mięsnie i spala sie tkanta tłuszczowa co sprawia że nie jesteśmy otyli i możemy wykonywać wiele czynności które nie sprawiają nam problemów.Obniża to prawdobodobieństwo zawałów serca.
3.Energia słoneczna jest nie odłącznym elementem procesu fotosyntezy.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:58:29+01:00
1. uprawiając różne dziedziny sportu przebywamy na powietrzu a więc dotleniamy się i przy okazji spalamy kalorię.
2. rośliny produkują tlen w procesie fotosyntezy a tlen jest nam potrzebny do oddychania a dzięki zwierzętom mamy mięso i np.miód
3.tak jak wyżej wspomniałam to proces fotosyntezy gdzie rośliny (jedzą)energię słonecznom itp. i zamieniają ją w tlen.
3 3 3