Odpowiedzi

2010-03-14T16:14:55+01:00
Afryka- nil ,niger,ubangi,oranje
europa-tamiza wisla sekwana bug dunajec
azja-amur,lena,ganges
australia- darling,murray
a.polnocna- kolorado,missisipi rio bravo
a.poludniowa- amazonka,orionko,sao francisco
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:18:27+01:00
EUROPA
RZEKI; Ren, Wisła, Dunaj, Sekwana, Dniepr, Wołga, Pad, Tag, Re
MORZA: Czarne, Bałtyckie, Północne, Śródziemne, Norweskie, Barentsa, Jońskie, Adriatyckie, Celtyckie, Białe

AZJA
RZEKI: Lena, Amur, Jangcy, Ob, Indus, Eufrat, Irtysz
MORZA: Japońskie, Arabskie, Żółte, Ochockie, Wschodniochińskie

AFRYKA
RZEKI: Nil, Limpopo, Kongo, Niger,
MORZA: Czerwone, Śródziemne

AMERYKA PÓŁNOCNA
RZEKI: Mackenzie, Missouri, Jukon, Rio Grande
MORZA: Baffina, Sargassowe, Beauforta

AMERYKA POŁUDNIOWA
RZEKI: Orinoko, Amazonka, Urugwaj, Rio Negro
MORZA: Karaibskie

AUSTRALIA
RZEKI: Murray, Darling, Lacha
MORZA: Arafura, Koralowe, Fidżi, Tasmana, Timor


to chyba nie wszystkie ale większość, i mam nadzieje że dobrze

6 4 6